NEUKENDE POLITIE

Het is de neukende politie, ik hoor het meer en meer
Het is de neukende politie die telkens weer
Ingrijpt als mijn vrienden en ik de straat op gaan
Als we ergens op een pleintje met wat biertjes staan
Ze willen ons wegjagen, ze zullen niet slagen
Ik houd stand, ik ga mezelf niet verlagen
Tot het peil van een bluffer die voor de smeris op de loop slaat
Ze vallen me lastig, ze maken me kwaad
Ze rijden langzaam langs je heen, met z'n tweeen in een wagen
Staat je gezicht hun niet aan, gaan ze jou ondervragen
Ja dat mag zomaar, want zijn zijn het gezag
Ga je tegen hun in, vlieg je zo een dag
In de cel, oh wat een hel, en jij maar drukken op die bel
Als je het goed beschouwt, heeft de politie vrij spel
Want wat er ook gebeurt, het is hun woord tegen het jouwe
De politie en justitie vormen een neukende soort



deze text heb ik hier geplaatst uit respect voor een paar zeer goede vriende

oa
patrick
jan
nils
bart
aina
matjas
gizz

en de nederhop groep osdorp posse die ik luister dank zij

oa

jan
aina


osdorp posse weer is de smeeris
https://www.youtube.com/watch?v=9KqTfNfMODs

Reacties